فقط به این دلیل که در فروش است، به این معنی نیست که ارزش آن را دارد
یکی از محصولات جام مقدس خود را پیدا کردید که در فروش تمام شده است؟ بدون فکر دوم آن را بخرید. همیشه می خواستید یک محصول را امتحان کنید و اکنون تخفیف دارد؟ مطمئنا، ادامه دهید، آن را به سبد خرید مجازی خود اضافه کنید. چیزی جدید توجه شما را به خود جلب می کند و قیمت مشخص شده شما را وسوسه می کند که یک قطعه را بخرید؟ کمی فکر کن حتی اگر بررسیها بر روی پلتفرمهای تجارت الکترونیکی میتواند ایده خوبی به شما بدهد، بهتر است پیش بروید و تحقیقات خود را با پرسیدن از دوستان نزدیک و خانواده خود و همچنین جستجوی آن در چند وبلاگ و در YouTube انجام دهید. آیا آن ریمل حجم دهنده واقعاً به مژه های شما اثر کاذب می دهد؟ تا زمانی که تلاش نکنید نمیدانید – یا حداقل تا زمانی که در مورد آن مطالعه نکنید. وبلاگها، وبلاگها و سرمقالههای مستقل را با ویرایشگرهای زیبایی و هنرمندان آرایش مورد علاقه نگاه کنید. آنها اغلب قادر به آزمایش محصولات جدید هستند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر